Friday 23 December 2011

harapan lah sangatttt~ huh -.-'

Hye! Now 1.44 am bersamaan 24.12.12

Today aku betul2 merasa beban berada d ruma!
Bgus lgy d srama walaupun bosan tahap gaban tpy tuh laaa.mcm yaya ckp -->rumahku syurgaku! Hehe.baiklaa kawan.akan ku igt tuh...insyaallah.
Contie my story about setereees aku berada d ruma.
Ianya d sebab kan ole mereka2 yg "melarang aku buat itu.kaw mesty buat neh" . "Jangan ikut itu.ikut gne"..haizzzz pemly....SAMPAI BILA???sampai aku kawin baru maw lepas arahan??hurmmm.bukan apa.aku faham jg durg buat gtue untk kebaikan aku.buttt..come on laaa i am 7teen years old mum.aku taw apa yg aku perlu buat n apa yg ndak patut d buat berdasarkan nasihat+pengalaman+gaya hidup. Hurmmm.tenson lah bila d ckp "kaw noi jangan ikut gaya durg cematu tu.kaw msty beginiBEGINIbEgInI" . "Kaw ekut jaa abg mu blajar cemana ituINI"
Adehhhh.teda kebebasan lnsg untk mengeluarkan keputusan sendry.dats wae now aq mkin memberanikan diri untuk bercakap..
Maybe d sebab kan aku senang d runding+senang d bwa ckp+mendengar ckp(cikitlaaa) durang lebih suka mengarah aku.huuu~ -TENSION BHA-

-LAST WORD-
maaa!plish allow aq buat apa yg aku maw buat...cukuplaa rasany mama bgy arahan ngan aku dary kcl until hbs skola menengah.now abis SPM aku mau cary kerja.untuk bantu2 bayar bil ruma xD HAHA.lutcuu pula! Aq maw buat apa yg aq maw buat dry dulu till now utk merealisasikan impian ku :p .SABUNGSTUDY. insyaallah.aq akan sambung..
ada kak ppye jg yg membantu.mama jan risau k :)
LOVEyoualwaysMAaaaa!

No comments:

Post a Comment